background

Saturday 9 April 2011

Durian Oh Durian......

Today is Durian day kot..hehe....akibat sekarang ni memang musim durian jadi keinginan dan rasa mengidam aku dah hilang..hehe..B 4 durian punya musim bukan men lagi aku nak makan durian sampaikan my fiance kena paksa carikan durian sebab anak tekak aku ni teringin bebenor nak makan RAJA BUAH ni..huhu..lastly bila dah dapat,sekarang ni tak makan pun xpe..ada bau dah cukup membuatkan aku rasa mual dan penin kepalOooo...ayOYO.... 
HAri ni jugak hari menyelesaikan apa yang harus dan patut diselesaikan...sesuatu yang sangat URGEnt!!!!...Insyaallah semua akan berjalan dengan lancar..Amin.....=) mula mengukirkan senyuman gembira and Xcited!!weeeeEEeeeee......biasa la bila mula mengedarkan kad jemputan pada jiran-jiran dan kenalan rapat ada jugak yang mula mengusik nakal dan tersenyum-senyum..biasala tu nak mengusik bakal PEngantin BAru..huhu...
Tinggal 21 hari lagi B4 bergelar Wifey kepada seseorang....klu tanya soal perasaan memang gembira,sedih,tensen..mcm2 perasaan ada skrg ni.......erm...
Akibat byk sangat berjalan menghantar kad jemputan,tiba satu rumah tu owner rumah ajak makan durian beria-ria,jadi utk tidak mengecilkan hati aku n my parents makan jugaklah walaupun xbyk...aku yang makan seulas je mula rasa kepala berat dan angin penuh satu badan....wah dasat betul la RAJA Buah ni punya Impak..kuikui...
dan sekarang masa untuk merehatkan diri..sebab esok byk benda nak kena setel lagi....


 see u again!!!love from me!!!=p

No comments:

Post a Comment