background

Thursday 7 April 2011

22 more days tO.......=)

Cepatnya masa berlalu,pejam celik pejam celik dah hari Jumaat rupanya..dan masa terlalu cepat berlalu pergi...betul la masa tak menunggu kita..dan aku,tak lama lagi akan menjadi sebahagian besar dari kehidupan seseorang..~ Mohd Hafli.....
Berharap semuanya akan berjalan dengan lancar dan semuanya gembira meraikan kami nanti....klu aku dapat share saat-saat bahagia tu dengan arwah tentu lebih bahagia....tiba-tiba aku rindukan dia....semoga tuhan menempatkan dia dikalangan org-org beriman hendak-Nya...
Bermula dari minggu ni sampai la ke majlis resepsi aku akan mula bz dan sedikit penat untuk menyelesaikan segalanya demi majlis penting seumur hidup aku itu..Insyaallah......Amin....
Hehehe...Insyaallah 22 more days before 30 April 2011 aku akan menjadi Wifey...kuikui..macam ne la ek rasanya bergelar Wifey kepada bakal My Hubby tu..hehe.....

Next post i cerita lagi ye......=)

No comments:

Post a Comment