background

Wednesday 6 April 2011

Best thing i ever had =)

Lunch time dengan mencoretkan sesuatu....
  Kemahuan tidak selari dengan kata hati tu yang mampu aku katakan...bukan aku xmahu meneruskan niat utk kekal disini..tapi ada sesuatu jugak yang menghalang semua itu...
Dikala hati kekeliruan n gelisah,ada pula pintu lain yang terbuka untuk menyelesaikan semua masalah....namun hati tetap pilu n serabut..huhu...sampai bila akan berlarutan???
      Disaat aku memerlukan dia,dia lah pendengar yang setia,ikhlas mendengar segalanya..susah senang bersama...namun diketika ini..aku sendirian menghadapinya.....
seandainya terpisah oleh jarak n masa..xkan aku lupan dia sampai bila2...yang aku anggap sebagai sahabat n kakak sampai bila2.....semoga tuhan mengizinkan aku mengingatinya sehingga ke akhir masa...=)
   Ketahuilah memang aku menghargai DIA.........

~INSAN KEKELIRUAN DAN DILANDA KESEDIHAN~

No comments:

Post a Comment