background

Sunday 4 September 2011

First Aidilfitri as wifey....

Salam...
dah lama rasanya jari jemari aku xmenaip untuk blog ni..huh!.....
Ada kesempatan seperti hari ni baru la jari jemari ni sanggup menari-nari diatas keyboard ni..sambil mendendangkan lagu tit tit tek tik..hehehe...
Raya Aidilfitri kali ni sangat bermakna utk aku walaupun raya tahun ni dirumah mentua..walaupun xla sejauh mana pun perjalanan balik kampung aku..tapi kesedihan itu ada tatkala terdengar takbir raya dipagi raya...huhu..sedih sangat...mujur ada encik suami disisi yang menceriakan aku dan ditambah pula si kenit yang makin membesar dalam kandungan aku ni..=) bahagia dan xsabarnya menantikan kehadiran orang baru dalam family aku nanti.....
     teringatkan zaman persekolah dulu yang rayanya akan sangat meriah bila dapat berjumpa kawan2 seperjuangan dulu..bila dah berumahtangga ni,kelebihan beraya tu akan tertumpu pada family mentua n sendiri la...susah la nak bergerak kesana kemari macam orang bujang lagi dah..hehehe....
    Bila dah ada encik suami ni kehidupan aku lebih sibuk la berbanding masa bujang....tumpuan n perhatian pada dia...rumah,memasak,mengemas..segalanya....huhu...letih pun kadang2 terpaksa jugak aku buat...tu la namanya pengorbanan seorang isteri...


Aidilfitri 2011
Apa-apa pun raya kali ni cukup bermakna bagi aku sebagai isteri n bakal ibu....semoag tuhan memberikan aku kesihatan yang baik,sentiasa diredhai dan dirahmati...biarkan rumahtangga aku aman dan bahagia hingga ke akhir hayat...Insyaallah Amin..Amin...Amin.....

No comments:

Post a Comment